vineri, 13 septembrie 2013

Rugaciunea unei pitipoance

Iubi iubitelul meu
Ce mi te-a dat Dumnezeu 
Ia-ma tare...fa-ma mare...
Fie-n lift...ori in parcare...
Pune-mi te rog silicoane...
De sute de milioane...
Vreau si botox ca-i la moda...
Ca ma simt cam incomoda...
Cand te pup si te sarut...
Simt ca am "sufletu" rupt...
N-am masuri ca Dragusanu...
Dar e timp pana la anu'...
Banii tai serie au...
Si in stamba sa ma dau...
Sa ma plimb cu al tau Bmwu...
E tot ce vreau astazi eu...
Si mai vreau iubite draga...
Bodyguard cu norma-ntreaga...
Tu cand pleci in deplasare...
Cine-mi pune mie sare...
Ori pe rana ori pe sani...
Sa gustam si noi putin...
Dar iubire vreau sa stii...
Te ador zi dupa zi...
Fara tine viata mea
Loc in lume n-ar avea...
Caci oriunde noi pasim...
Tot mai mult noi ne "iubim"
Eu iubesc la tine tot
Chipul tau si contu' gros...
De ma faci putin sa plang...
Stii sa imi citesti in gand...
Si la mall faci rezervare...
Sa-mi revin ca ziua-i mare...
Si in contul tau pot lua...
Tot ce vrea inima mea...
Iar la vila cand ajung...
Servitorii ii alung...
Sa bem si noi putin vin...
Si cu dragoste te-alin...
Sa iti fac putin pe plac...
Ca de maine iar atac...
Mall-uri...shop-uri..arhipline...
Lanturi...haine...magazine...
Sa traiesc ca o printesa...
Sa cititi de mine-n presa...
Si cand imi pleaca sluga...
In America dau fuga... 

Niciun comentariu: