vineri, 13 septembrie 2013

Pleaca

Mi-a fost atat de greu,ma durea,tu stiai...
Nimic nu te-a ajutat sa-ntelegi ce-mi faceai...
Ai continuat pe suflet nepasator sa calci...
Si dorintele a mii de promisiuni sa-ncalci...

Ai uitat de visele noastre faurite-n doi...
Mi-a luat bagajul si-am plecat intr-o joi...
In urma mea tu strigai disperat...
Ca-s tot ce ai si nu pot sa te las...

Ei bine primul pas e deja facut...
Catre noi orizonturi ma tot duc...
Departe de tine voi incepe din nou...
O viata in care sa fie doar liniste si "Eu"...

M-am saturat de clipele ce ma gaseau plangand...
Aveam in mine fasii din sufletul rupt
Caci tu ai distrus totul si aripi ai frant
Si astazi numai vreau pt tine sa lupt

Nu mai incerca sa suni si sa ma minti frumos...
Incercand sa-mi vorbesti de o noua sansa...,n-are rost...
Am strans in mine prea multe...numai pot astepta...
Departe de tine vreau sa-mi traiesc viata

Nu vreau sa stiu,nu imi pasa daca-ti e greu...
Acum am doar timp pt sufletul meu...
Nu vreau...la tine sa ma gandesc...
Din mine...tot ce simt vreau sa risipesc...

Tu chiar nu poti sa-ntelegi cum esti?
Mi-ai facut destul rau,vreau sa te opresti...
Cum naiba sa te fac sa-ntelegi...sa-ti cer...
Pentru mine esti mort...si numai vreau sa sper... 

Niciun comentariu: