vineri, 13 septembrie 2013

Amintiri

Mi-e dor si doru-mi e ruga...
Ce vreau la tine sa ajunga...
Mai vreau sa stii ca orice-ar fii...
Te voi iubi ca-n prima zi...

O zi in care te-am intrebat...
Ce faci pe net de toti uitat?
Si mi-ai raspuns ca abia atunci...
Ai poposit in tara de la "munci"...

Venisei din strainatate...
Crezand ca ai scapat de "moarte"
Dar moartea ta avea sa fie..
O moarte groaznica de vie...

Probleme tu aveai cu caru...
Doreai sa iti inceci amaru...
M-am oferit sa te ajut..
In timp incet eu m-am pierdut...

Vorbeam cu tine ore-n sir...
Vorbeam de toate-n sir si fir...
Vorbeam de vrute si nevrute...
Si dragostea avea s-apuce...

De sufletu-mi usor tradat..
De trupul meu ce a sperat...
Ca-n tine va gasi tot...
Dar a fost exact pe dos..

Ne-am ratacit intr-o iubire...
Ce a adus dezamagire...
Eu te iubeam...tu prea putin...
Nu imi spuneai...ai fost prea "fin"

Ai inteles tot ce simteam...
Ai inteles si cand jigneam...
Ai inteles tot ce aveam
Ai inteles ce risipeam...

N-a inteles totusi ceva...
Ce-n mine viata tot prindea...
Era al tau era al nostru...
Si-n timp si-a cam pierdut rostu...

Si desi pe lume l-am adus...
Ai inteles cu greu ce-am spus...
Ai inteles ca poate e ca poate nu..
Dar crede-ma..e fii-tu...

Cu fiecare zi ce creste...
Din trasaturi iti mosteneste...
Culoarea ochilor mai putin...
Dar restul tie-ti apartin...

Nu-mi pare rau nu am regrete...
Ador cand tu imi dai de veste...
Si ma trezesc la o poveste...
Ce parc-a fost,dar numai este...
 

Niciun comentariu: