vineri, 13 septembrie 2013

Melancolie...

Privind la ploaia ce-si varsa durerile de-o vara...
M-a cuprins dorul unei iubiri de-o seara...
In asternuturi imi pierd trupul...
Si-astept melancolica...sarutul...

De un dor ce puternic ma doare ....
Imi simt mana alunecand intre picioare...
Cu ochii-nchisi ma pierd in strasnica visare...
Ce-n minte-mi naste-o intrebare....

"Iubitul meu cu ochii de smarald...
Eu numai pot...in flacari ard....
De ce ma lasi supusa la grea incercare?? 
De ce nu esti aici...De ce oare??"

In timp ce melancolia pune stapanire pe mine.. 
Imi mangai intreg corp cu gandul la tine...
Mai scap un geamat din cand in cand. .
Ahh ...devorator de trup si de-al meu gand...

Vin-o te rog...urneste-ti pasii spre mine...
De esti departe...zboara printre nori...
Si fa-mi placerea de a gusta din tine...
Simtind in mine milioane de fiori...

Stii? Melancolia e fericirea de a fi trist...
Mai fericita as fi daca ai fi cu mine...
La povestea fierbinte de iubire s-asist...
In fiecare clipa ce ma gaseste langa tine...  

Niciun comentariu: