vineri, 13 septembrie 2013

Amintire...

Si luna-n noapte ma priveste
Iar trupul meu din nou tanjeste
Si sanii-mi sunt din nou fierbinti..
De ce nu vii..de ce ma minti?

De ce-mi e patul iar pustiu?...
Cand te simteam aievea viu...
Cand trupurile ni se-mbratisau
Si inimile-n noi pulsau...

Cand m-atingeai simteai cum ard...
Ma-mbratisai sa ma dezmierzi...
Priveai prin mine dincolo de fard
Si-ntelegeam ca simti cum pierzi...

Si buzele ni se-ntalneau...
Uneori pe chip alteori mai jos...
Si din priviri toti intelegeau...
Ca ne-antrenam intr-un fierbinte joc...

Dar astazi jocul e doar in ganduri...
Inchid timida ochii mei verzui...
Desi patul e moale eu ma simt pe scanduri...
Si as vrea ce simti...ce vrei...sa-mi spui...

Tacerea ta acum e bolnavicioasa...
Caci te-am rugat sa taci si ai tacut...
Dar asta seara sunt mult mai calduroasa...
Decat ai vrut si decat as fi putut...

Am inteles c-atunci cand duci un dor...
Se-ntoarce inzecit la tine...
Si dorul devine un aspru calator...
Si numai scap...se naste-n mine...

Sper in curand sa-mi treaca 
Punandu-mi capul pe-a mea perna...
Sa nu mai simt fiorii ce ma seaca...
Si-mi lasa ochii plansi in bezna...

Niciun comentariu: