vineri, 13 septembrie 2013

A venit seara...

In patul meu cel gol si rece..
Te strig incet si sper ca vei trece...
Prin parul meu cel ondulat...
In care mereu te-ai jucat...

Imi asez capul printre perne...
Si simt cum fierbe sangele-n vene...
Si simt si nurii...cum ma dor..
Ma dor de dor,ca iar te vor

Imi simt si bratele...pustii...
Te vor...si ele...dar numai vii...
Si ochii parca mi s-au uscat...
In ei citesti..."De ce-ai plecat?"

Si coapsele imi stau in loc...
Te vor si ele..vor un joc..
Ca cel ce-n granita-l jucam...
Pana ce veseli...radiam...

Te vor si buzele mele...
Ce aduceai serile-n ele...
Aduceai luna si pamantul...
Acum sunt singura si bate vantul...

A venit seara,e seara trista...
Si-n ganduri simt ca fac risipa...
Ma obosesc sa tot gandesc...
Si sufletul mi-l tot ranesc.

Niciun comentariu: