vineri, 13 septembrie 2013

Mister...

Unde-ti sunt clipele ce le cauti,pe care le vrei...
Unde-ti e privirea vazuta prin ochii mei...
Unde-ti e cantecul pasilor de dimineata...
Care te poarta spre clipe noi,spre o noua viata....

Unde-ti e trupul invaluit in pleceri...
Din care ma-nfruptam nesatula...ieri... 
Unde-ti sunt mainile virile...
Ce se plimbau prin ale mele fire...

Unde sunt eu,unde esti tu.. 
Pe unde ne umbla sufletu‘ 
Unde-i inima ce bate inca...
E acolo oare? Ascunsa-n stanca...?

Unde e patul ce gazduia? 
Iubirea mea,iubirea ta...
Iar trupul meu dansa...
Sub mangaieri...ce le primea...

Imi amintesc...si-acum tacuta...
De prima noastra noapte muta...
Doar privind in ochii tai...
M-am revazut goala in ei

De solduri tu m-ai apucat...
M-ai indemnat usor spre pat...
Ai despartit in doua “visul“...
Si-ai afundat in el“scrisul“...

Miscarile incondeiate...
Pe ritmuri sincere si soapte...
Ne-au gazduit asa tacute...
Prin ape reci...pe varf de munte..

Niciun comentariu: