vineri, 13 septembrie 2013

Povestea noastra
(compusa pt un prieten drag) 

Iti mai amintesti iubita...
Cum am pasit noi doi...
In marea-nvolburata
Fericiti si goi?

Cum valuri de cu seara
Ne-mbratisau tacute...
Si ne priveam iara
Rostind cuvinte mute?

Iti mai amintesti tu oare?
Cum Vama ne chema
Si desi nu era soare...
Erai tu raza mea?

Dansam pierduti pe ritmuri
Ce ne chemau frenatice...
Trezeau in noi simturi...
Simturi salbatice...

Cu fiecare seara 
Cand soarele-apunea
Te ascundeai fugara...
In inima mea...

Gaseam in tine raiul...
Clipelor pierdute...
Uitam de traiul...
Zilelor avute...

Ne rataceam in patul...
Ce gazduia salbatic...
Moment de absolutul...
Trait frenatic...

Au fost clipe de vis...
In care am deschis...
Usa povestii noastre..
Citita parca-n astre...

Acum doar cerul stie...
Ca tot ce-a fost s-a stins...
Iar acum totul mie..
Imi pare de neatins...

De vrei povestea
S-o repetam din nou..
Te rog primeste vestea...
Ca numai sunt un bou

Niciun comentariu: